środa, 31 lipca 2013

Lato...


Troszkę zaniedbałam blog. Brak czasu niestety.
Po pierwsze są już zwycięzcy konkursu, którzy wygrali moją powieść "Coraz mniej olśnień" na stronie magazynu Obsesje. Gratuluję!

Na blogu Mariki pierwszy odcinek moich fascynacji literackich :-) Czyli książki dzieciństwa :-)

Ponadto zapraszam do czytania artykułu Ani Grzyb na mój temat na portalu dla Lejdis.pl: 
Po 25 latach wsiadłam na koń... I okazało się, że jadę. Koń jaki jest nie bardzo widać, bo córka celowała komórką we mnie, a nie w konia...coś tam jednak można dostrzec ;-)
I jeszcze jedno moje zdjęcie, wakacyjne...
Byłam też na koncercie. Piosenka z ostatniej płyty. Pięknie wykonana na koncercie. Leonard Cohen -Amen.
 

Zapraszam też do zapoznania się z twórczością Leonarda Cohena, w książce zatytułowanej "Księga tęsknoty", z przekładem Daniela Wyszogrodzkiego. Polecam! 
Pozdrawiam serdecznie i udanych wakacji!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

komentarze anonimowe, jeżeli będą niekulturalne i obraźliwe, będę niestety usuwać...