niedziela, 11 maja 2014

Maj w moim wydaniu... i konkurs z e-bookami ;)

fotografia: blogerka Awiola

 Maj jest dla mnie miesiącem bardzo wytężonej pracy. Zbliża się nasza doroczna konferencja w Polskim Towarzystwie Epileptologii. Jestem sekretarzem, organizatorem, mam masę zajęć z tym związanych. Muszę zapomnieć o tym, że jestem pisarką i zamienić się w lekarkę. Jeszcze dwa lata temu i w zeszłym roku było to łatwe. W tym już trudniej. W dniu, kiedy przewodniczę w sesji (22.05) ukazuje się nowym numer Zwierciadła, a tam wywiad ze mną i cudne zdjęcia.
fotografia: Miro Bestecki
Ostatniego dnia obrad, kiedy przyjeżdża ktoś z  Ministerstwa Zdrowia i moderuję dyskusję, mam spotkanie z czytelnikami na stosiku Zwierciadła (24.05). Podpisuję nową powieść "Lot nisko nad ziemią". Serdecznie zapraszam.
Dzień wcześniej w księgarniach moje druga powieść "Lady M."
oraz nowe "Coraz mniej olśnień".
To wydanie drugie, poprawione, w nowej szacie graficznej.
W międzyczasie udzielałam wywiadów (Sens i wspomniane Zwierciadło), tworzyłam notatki pisarsko-lekarskie do magazynów internetowych, takich jak www. zdrowiemasens i foodexpert. 

Żebym tylko nie zapomniała spakować i wysłać dzieci na zielone szkoły... 
 
 
 fotografia: blogerka Awiola

Czwarta część przygód Julka i Mai jest między innymi inspirowana naszym kotem Puszkiem, którego nie ma wśród nas. Chciałam go upamiętnić i sportretowałam w "Misji w czasie". W kazdej z części jest jakaś zabawna postać. W "Misji" to mówiący, niebieski kot. Bardzo przemądrzały, ale w tym, co mówi jest sens ;-)
fotografia: Miro Bestecki

KONKURS: 
Chciałabym przeprowadzić na blogu kolejny konkurs. Do wygrania będzie e-book "Lady M" i drugi "Coraz mniej olśnień". Konkurs rozpoczyna się dzisiaj, 11 maja i potrwa do 18 maja, do północy. Gdybyście chcieli, możecie udostępniać wiadomość o konkursie. Wystarczy pod tym postem napisać którą z książek chcielibyście przeczytać, a ja wybiorę zwycięzców po osiemnastym maja.

27 komentarzy:

  1. Kochana Pani Ałbeno! :) Chętnie przeczytam "Lady M" :) Bardzo lubię Pani styl pisarski, "Coraz mniej olśnień" to dla mnie mistrzostwo (mimo,że nie przeczytałam jeszcze całości). Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja bym bardzo chciała "Lady M." :)
    Do zobaczenia w Warszawie, mam nadzieję! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nadzieję, że się spotkamy. Jestem w sobotę od 13.00 na stoisku Zwierciadła i w niedzielę od 12.00 w Akapicie ;-)

      Usuń
  3. Ja też jestem chętna na "Lady M."
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. "Coraz mniej olśnień" stoi na półce (przeczytane!) więc marzy mi się "Lady M." rzecz jasna, a na Targi przybiegnę po autograf i może "Lot nisko nad ziemią". Pozdrawiam i do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zobaczenia zatem na stoisku Zwierciadła w sobotę od 13.00. Podpisuję "Lot nisko nad ziemią" ;-)

      Usuń
  5. A ja jestem chętna na Coraz mniej olśnień w e-booku :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcę "Lady M."! Bo tak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Planowałam ustawić się w mniejszej kolejce ale tematyka Lady M za bardzo mnie intryguje :-) Dlatego ustawiam się do niej ;-) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym bardzo chciała przeczytać Lady M

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie będę wybredna, no bo cóż. Wstyd się przyznać, że nie czytałam niczego, co Pani napisała. :( Zapoznałam się jedynie z recenzjami na blogu Ani PISANINKA. Gdybym została nagrodzona, obojetnie którą książka, byłabym niezmiernie szczęśliwa. Od czegoś trzeba zacząć. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lady M - z opisu wynika, jakby to w mroczne zakamarki mojej duszy Pani zaglądała...

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm...Ciężka sprawa...
    Sylwia Morawska - "Coraz mniej olśnień"
    Ania Mastalerz - "Lady M."
    Proszę o potwierdzenie, że chcecie dziewczyny książki w formie ebooków oraz podanie adresów mailowych na privie na FB, lub mailem
    albena.grabowska@gmail.com
    Serdecznie pozdrawiam ;-)
    Niedługo mam nadzieję konkurs z nagrodami "papierowymi" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak się cieszę, że nie da się tego opisać! Hura!
    Wczoraj rozmawiałam właśnie o Pani i Pani twórczości w miejscowej bibliotece. Dziewczyny obiecały, że coś zakupią. A ja bardzo, ale to bardzo dziękuję. Czuję się zaszczycona. Będę wreszcie mogła zapoznać się z Pani twórczością.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie chciałabym dwa razy, ale napisałam komentarz, kliknęłam publikuj i zniknęła

    A dotyczył
    "Stulecia winnych"

    To mój pierwszy kontakt z Pani literaturą, ale nie ostatni
    Jestem zachwycona
    (i strasznie zła:), że za szybko się kończy

    Daaaaaaaaaaaawno, o ile w ogóle nie czytałam czegoś tak fascynującego
    Logiczny tok zdarzeń, konsekwencja, brak dłużyzn no i tematyka

    Dziękuję

    No ale na okładce napisane jest na szczęście, że to jest Sagi tom I
    Ośmielam się więc zapytać ile jeszcze i kiedy kolejne

    Z szacunkiem pozdrawiam
    Katarzyna Gryś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :-) Drugi tom jest już napisany i zostanie wydany na początku 2015 roku ;-)
      Dziękuję! :-)

      Usuń
  14. Nie :) To ja dziękuję
    Skończyłam, jeszczem bardziej zachwycona
    No i cieszę się baaaaardzo, że II gotowy
    Teraz w podróż z Orfeuszem

    Z szacunkiem pozdrawiam
    Katarzyna Gryś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech się dobrze wędruje po Bułgarii śladami Orfeusza ;-)

      Usuń
  15. Stulecie Winnych - fantastyczne. Podziwiam to co poprzedniczka - konsekwencje, dbałość o szczegóły, wartką i super przejrzystą (mimo tylu bohaterów i ich powikłanych losów) akcję. Wspaniała lektura na wakacje. Niby lekka, łatwa i przyjemna, ale jednak nie. Dziękuje.

    OdpowiedzUsuń

komentarze anonimowe, jeżeli będą niekulturalne i obraźliwe, będę niestety usuwać...