poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Co u mnie?

I po wakacjach... Ale nie narzekam. Wypoczęłam, nabrałam wiatru w żagle i napisałam czwartą część przygód Julka i Mai. Teraz myślę o imprezie we Wrocławiu, na którą bardzo serdecznie wszystkich zapraszam. A zaraz potem wychodzi moja druga powieść... Zapowiada się pracowita jesień:)
 To z tego roku, Warszawa wakacyjna :-) 
W między czasie pojawił się wywiad u Asymaki: 
http://asymaka.blogspot.com/2013/08/wywiad-z-abena-grabowska-grzyb-i.html 
i konkurs z moimi Olśnieniami do wygrania. Bałam się, że nikt nie będzie chciał wziąć udziału, ale jednak byli chętni. Wygrała Kwiatusia, która odpowiedziała na moje pytanie:
Czy lubisz czytać o kobietach, które mają problemy, uzasadnij dlaczego tak lub dlaczego nie.  
Napisała tak:
 

Pewnie, że lubię ... bo sama jestem kobietą, a która z nas nie ma mniejszych lub większych problemów. Każda z nas ma zmienne nastroje, bałagan w torebce, swoje radości, kompleksy i wspomniane wcześniej bolączki dnia codziennego. To wszystko składa się na to że, bohaterka jest bardziej realna. Taka literatura potrafi wywołać u mnie skrajne emocje, wzruszając i zmuszając do refleksji… "Co ja bym zrobiła na miejscu postaci literackiej?" oraz pomóc rozwiązać problem, jeżeli takowy u mnie występuje. W powieści szukam szczypty optymizmu, bo jak „Bohaterce się udało, to dlaczego mi miałoby się nie udać!”, a jak jej nie uda się rozwiązać kłopotu – to może przynajmniej mi pomoże go uniknąć lub mu zapobiec.

Zapraszam naprawdę bardzo serdecznie na LiteraTurę!!!



LiteraTura I Wrocław 2013
Godzina 14.00 Park Staromiejski – Teatr Lalek; pl. Teatralny 4
„Umiem czytać wszędzie”
Godzina 16.00 Księgarnia Matras; ul. Świdnicka 28
„Labirynt literackich doznań”
Godzina 16.00 Teatr Arka; ul. Mennicza 4 (wejście od ul.Świdnickiej 28)
„Opowiem Ci o…”
Godzina 20.00 Wymarsz spod Matrasa; ul. Świdnicka 28
„I co tam się w słowach chowa”
Godzina 20.45 Most Tumski (Most Zakochanych)
„Zaczytani są wśród nas”
Godzina 21.00 Antykwariat Szarlatan; ul. Szczytnicka 51
„Nowe do starego”
Godzina 22.00 Pergola – Wrocławska fontanna przy Hali Stulecia; ul. Wystawowa 1
„Wrocławskie inspiracje – uwolnij książkę”
Godzina 23.00 After Party; Rynek
-------------------------------------------------------------/
Wydaj książkę razem z Nami
Zapraszamy wszystkich Autorów, w szczególności debiutantów pragnących urzeczywistnić własne marzenia, czyli wydać swoją książkę.

Księgarnia Matras od 16.00 do 20.00
- 25 %* na wszystkie artykuły nie objęte promocją w dniu 31.08.2013 podczas trwania ewentu.
* promocja nie dotyczy podręczników, nie łączy się z innymi akcjami wewnętrznymi

Konkursy, wywiady, prezentacje
Warto wybrać się na spotkania autorskie, będzie możliwość porozmawiania i otrzymania autografów, a poza tym wystawy, warsztaty dla młodszych, starszych i najstarszych miłośników literatury.



1 komentarz:

  1. If you're looking to lose fat then you have to start following this totally brand new custom keto meal plan.

    To produce this keto diet service, certified nutritionists, personal trainers, and cooks have united to produce keto meal plans that are productive, painless, price-efficient, and fun.

    From their grand opening in January 2019, 1000's of individuals have already transformed their figure and health with the benefits a professional keto meal plan can give.

    Speaking of benefits; in this link, you'll discover eight scientifically-proven ones offered by the keto meal plan.

    OdpowiedzUsuń

komentarze anonimowe, jeżeli będą niekulturalne i obraźliwe, będę niestety usuwać...